Mια νέα cloud υπηρεσία για την διαχείριση των απαιτήσεων που προκύπτουν από το μέτρο του Ψηφιακού Ωραρίου & της Κάρτας Εργασίας για τις ΜΜΕ Επιχειρήσεις και τους Λογιστές που τις υποστηρίζουν.

Άμεση εγκατάσταση

Ελάχιστη παραμετροποίηση

Εύχρηστο design για τους χρήστες

Εύκολη εισαγωγή εργαζομένων και κινήσεων

Διασύνδεση με όλες τις εφαρμογές μισθοδοσίας του Ομίλου Epsilon Net

Η έκδοση EPSILON SMART ERGANI ADVANCED είναι η μοναδική ολοκληρωμένη λύση της αγοράς που διασφαλίζει πλήρως:

τον εργοδότη σε θέματα αποφυγής λαθών – παραλείψεων σχετικά με τη ψηφιακή κάρτα εργασίας (π.χ. ξέχασε ο εργαζόμενος να χτυπήσει την κάρτα ή χτύπησε έξοδο αντί για είσοδο ή ήρθε σε ώρα διαφορετική από το δηλωμένο ψηφιακό ωράριο)

τον εργοδότη στο μείζον ζήτημα της υποχρεωτικής τήρησης των στοιχείων της κάρτας για 5 έτη (σημειώνεται ότι η δωρεάν εφαρμογή του υπουργείου διατηρεί τα στοιχεία ΜΟΝΟ για 6 μήνες)

τον εργαζόμενο τον οποίο ενημερώνει για τυχόν λανθασμένες ή ελλιπείς σημάνσεις κάρτας

τον λογιστή παρέχοντας του μέσα στην εφαρμογή μισθοδοσίας του, ένα ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ υποσύστημα αυτόματης συλλογής όλων των δεδομένων μισθοδοσίας (ώρες, ημέρες, νυχτερινά, αργίες, υπερωρίες, άδειες, ασθένειες, απουσίες κ.ά.) διαμέσου online επικοινωνίας με το SMART ERGANI

Το EPSILON SMART ERGANI ADVANCED παρέχει όλα τα παραπάνω και επιπλέον:

 Σύστημα Προειδοποιητικών Μηνυμάτων – Alert System

 Σύστημα διαμόρφωσης ανοχών εισόδου / εξόδου

 Συγκριτικό Report Αποκλίσεων από Ψηφιακό Ωράριο με σύστημα αυτόματης συμπλήρωσης διαφορών

Αυτόματος Υπολογισμός Μισθοδοσίας

On line συγχρονισμός με εφαρμογή μισθοδοσίας λογιστή για διόρθωση λαθών/παραλείψεων

 5ετής τήρηση σημάνσεων κάρτας